Introduce Yourself

12 years 2 months ago #108598 by Miss Obscene
Replied by Miss Obscene on topic Introduce Yourself
Yeah, please be on topic again... I would really like to read some more introductions of other members ;)


"You know what "normal" is..? A setting on a washing machine. No one wants to be that.." - Ashley Purdy

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #108985 by emilio
Replied by emilio on topic Introduce Yourself

peterlondon wrote: I thought that maybe it would be nice for peope to get to know more about each other... Here is the place to introduce yourself. I believe it's best to reply in this thread instead of making new threads all the time...

I know that I should be a good example and do the first introduction, but it seems you people on this forum knows more about me than I do, haha. So I'm passing it on to the next guy... Who wants to start???

Thanxxx for hanging around at our forum.

Take care...

//LONDON


I saw a clip on the tube, you and Olli were drunk, and you told the camera that you have played hockey!? Haha, if you feel to, tell us more about your career :lol:

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109131 by CrazyD?ETfan
Replied by CrazyD?ETfan on topic Introduce Yourself

emilio wrote:

peterlondon wrote: I thought that maybe it would be nice for peope to get to know more about each other... Here is the place to introduce yourself. I believe it's best to reply in this thread instead of making new threads all the time...

I know that I should be a good example and do the first introduction, but it seems you people on this forum knows more about me than I do, haha. So I'm passing it on to the next guy... Who wants to start???

Thanxxx for hanging around at our forum.

Take care...

//LONDON


I saw a clip on the tube, you and Olli were drunk, and you told the camera that you have played hockey!? Haha, if you feel to, tell us more about your career :lol:


OMG! I love that vid! :lol:
I say that's the best vid I ever uploaded. :)
(I know this is off topic)

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109509 by peterlondon
Replied by peterlondon on topic Introduce Yourself
Let's stay on topic folks :)

//LONDON

“Well," said Pooh, "what I like best," and then he had to stop and think.
Because although Eating Honey was a very good thing to do, there
was a moment just before you began to eat it which was better than
when you were, but he didn't know what it was called.”
― A.A. Milne, Winnie-the-Pooh

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109512 by XiLaii
Replied by XiLaii on topic Introduce Yourself

peterlondon wrote: Let's stay on topic folks :)

//LONDON


..And with that I guess I'll do an intro, but I'm rubbish at these XD

I'm Lou (as in Louise :lol:). I'm 21, born in the UK and currently live in Bristol. I'm at Uni doing my last year of a Forensic Chemistry course here. I hate CSI :P. Besides CRASH, my favourite bands are Motley Crue, Murderdolls & The Birthday Massacre. It's a bit of an odd mix, a bit like the entire rest of my taste in everything. I'm a compulsive collector of posters, clippings and magazines featuring my favourite artists, and I absolutely love to draw portraits (When they're going right. When they're going wrong I'd rather burn them XD). Uhh, this is the first proper forum I've ever been active on and I love it here. :lol:. I love Zebra print, Cowboy boots and Fuckin' Loud music :lol:. I also have an addiction to tattoos, but am very indecisive - these are two traits no one person should be born with. Most of my money is spent on band Merch or going to London to see gigs. I'm also pretty sure that I'm perhaps the most boring person in the world and that my intro sucked :P.

Well you know how the story goes, if it's too loud then you're too old.
Photo Blog // Flickr

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109564 by martinkrush
Replied by martinkrush on topic Introduce Yourself
Hi there! :)
My name's Martin, I'm 21 and I've been CRASHDIET's fan since about 2007 but never actually thought to register here and talk to people like me, my bad! I hope to make some friends here and to visit this place regularly. If you got any questions to me, feel free to ask, I'm quite shy so talking too much about myself is not the thing I'm the best at ;). Best greetings and rock on!

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109565 by ivy_deville
Replied by ivy_deville on topic Introduce Yourself

Marmetal wrote: Hi there! :)


Welcome! :lol:
Where are you from?

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109566 by martinkrush
Replied by martinkrush on topic Introduce Yourself
Hello! :) Nice to meet you, seems like I have a first friend here, awesome :lol:. I live in Poland and wanna get out of here! :o ;)

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109569 by ivy_deville
Replied by ivy_deville on topic Introduce Yourself
Okay! :lol: Ain't Poland that awesome? :P I've never been there myself. But I've met quite many people from Poland though, since many work here in Norway. :)

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109571 by martinkrush
Replied by martinkrush on topic Introduce Yourself
Not awesome at all, at least for me. I'd like to go to Norway, know few people from there and all are cool (include yourself now!) :).

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109573 by Kate Roxx
Replied by Kate Roxx on topic Introduce Yourself
Welcome on board, Marmetal!

Some friends of mine just did a tour in Poland and they mostly had a great time AND you folks now how to make gooood booze ;) Need to get some Grasovka! Prost!

Profile closed!

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109574 by ivy_deville
Replied by ivy_deville on topic Introduce Yourself
Marmetal: Awesome! 8-) :lol:
Norway is the place, so get over here! ;)
I really like it here, and there is no place I would rather live.

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109579 by martinkrush
Replied by martinkrush on topic Introduce Yourself
Hello Kate, nice to meet you too :). Well, Poland is a cool place to visit but not to live, I just don't belong here. Never did I guess. When I'll be in Germany I'll make sure to bring some booze for you (although I'm not drinking much) :lol:.
And Ivy, is that an invitation? If yes then I'll get over there tomorrow, haha. Thank you and it's great to hear that you love the place where you live, wish I could say the same about myself.
You people here are so nice, thanks for the warm welcome! :rolleyes:

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109582 by Kate Roxx
Replied by Kate Roxx on topic Introduce Yourself

Marmetal wrote: Hello Kate, nice to meet you too :). Well, Poland is a cool place to visit but not to live, I just don't belong here. Never did I guess. When I'll be in Germany I'll make sure to bring some booze for you (although I'm not drinking much) :lol:.


Sounds great, let me know when you get here ;)
You should come around for Bang Your Head Festival!!!

Don't drink that much either, but if so it has to be good stuff ^^

Profile closed!

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109583 by ivy_deville
Replied by ivy_deville on topic Introduce Yourself
Marmetal:
Haha! :lol: 8-)
I would love to visit Poland someday. I haven't traveled much at all.
Norway and Sweden only. Germany is next I guess, since my mother is
German and I have a lot of family there.

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109584 by Kate Roxx
Replied by Kate Roxx on topic Introduce Yourself

Ivy_Deville wrote: Germany is next I guess, since my mother is
German and I have a lot of family there.



Where exactly in Germany?!

Profile closed!

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109585 by martinkrush
Replied by martinkrush on topic Introduce Yourself
Kate, I live in eastern part of the country so unfortunately Germany is quite far away from me. And I've just checked where the festival is, really far away :(. Damn...
Ivy, when you're here let me know and I'll let you know tomorrow what time I'll be in Norway :lol:. And I'd love to go to Sweden too! Well, we all should meet!

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109587 by Kate Roxx
Replied by Kate Roxx on topic Introduce Yourself

Marmetal wrote: Well, we all should meet!



I totally agree!!! Best be in Sweden with the guys :)

Profile closed!

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109588 by martinkrush
Replied by martinkrush on topic Introduce Yourself
As I've mentioned in my first post here, I'm shy but it'd be fine after some time, hehe. We all definitely should meet or move to Stockholm together 8-).

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109589 by Kate Roxx
Replied by Kate Roxx on topic Introduce Yourself

Marmetal wrote: As I've mentioned in my first post here, I'm shy but it'd be fine after some time, hehe. We all definitely should meet or move to Stockholm together 8-).


Hahaha, just had a thought like that today..or was it yesterday. You'll find it in the "Post Pictures of where you live" section ;) I got some people there. One friend that moved from Germany to Sweden.
So it is not that impossible ;)

Profile closed!

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109590 by martinkrush
Replied by martinkrush on topic Introduce Yourself
Awesome, let's do it then! :lol: I've made a post there like two minutes ago, haha. You're reading my mind... or I'm reading yours ;).

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109596 by Kate Roxx
Replied by Kate Roxx on topic Introduce Yourself

Marmetal wrote: Awesome, let's do it then! :lol: I've made a post there like two minutes ago, haha. You're reading my mind... or I'm reading yours ;).



Haha, get out of my head then XD
Well it is a true option for me as a musician and would be great to have some people to share stuff with!

Profile closed!

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109600 by martinkrush
Replied by martinkrush on topic Introduce Yourself
All right, I'll try :lol:. You know, for me it is more like a dream but for sure I'd like to move there but actually I don't know anyone in Stockholm so it'd be easier and better to do it with someone, like you or something, hehe. Didn't know you're a musician, I'll learn singing then, haha :lol:.

Please Log in to join the conversation.

12 years 2 months ago #109606 by Kate Roxx
Replied by Kate Roxx on topic Introduce Yourself
Well that is me on my profilepicture ;)
Singing "Painkiller" on mainstage of really awesome Rock Hard Festival. Somehow that festival is always getting things going...that is where I got to know Tracedawn and few months later spent a really cool week in Helsinki last year.
This year I got to know Crashdiet and fell for them instantly. And I realised that I allready knew some of their stuff from a local club I sometimes hang out at, woopie.
Let's see what will happen next year.

Profile closed!

Please Log in to join the conversation.

Moderators: peterlondonmrs v. viper